ثبت نام دور سوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال (DMday) آغاز شد

در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند.

روز بازاریابی دیجیتال چه حرفی برای گفتن دارد؟

روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهم تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف است.

بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کند آخرین دغدغه ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالین و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

در روز بازاریابی دیجیتال حرف‌ها و آدم‌ها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالین دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای اینکار است. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب و کار‌های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده.

برگزاری دور سوم از این رویداد

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار می‌شود. تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود:

  • جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف(Edition)
  • ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
  • بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • همکاری گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان

بخش‌های مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی و …، حمل و نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی ازین دست است.

شرکت در رویداد

این رویداد که در دی ماه برگزار می‌شود دارای ثبت نام زود هنگام است. در ثبت نام زودهنگام، شرکت کنندگان می‌توانند بلیت رویداد را با ۴۵% تخفیف دریافت کنند. از طرف دیگر برای ارتقای تفکر سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی‌ای مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد ارائه نمی‌شود.

برای تهیه‌ی بلیت زود هنگام و برخورداری از تخفیف وب‌سایت وینوک با کد تخفیف vinok به وبسایت روز بازاریابی دیجیتال(dmday.ir) مراجعه نمایید. 

سرفصل‌هایی که در هر بخش قرار است درباره آنها صحبت شود را، در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

عضویت در خبرنامه وینوک
عضویت در خبرنامه وینوک
در خبرنامه وینوک عضو شوید بهترین مطالب را هر هفته در ایمیل خود بخوانید
میتونید هر لحظه که خواستید عضویت خود را غیر فعال کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.