چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

قبل از اینکه سوالات زیر را در سفر و از کارمندان هتل بپرسید خوب به آنها فکر کنید چرا که ممکن است پرسیدن این سوالات خیلی زشت، نامناسب و غیرواقعی به نظر بیاید و نتیجه و جواب مطلوب را دریافت نکنید.


 

آیا می‌توانیم یک اتاق با منظره اقیانوس بگیریم؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

وقتی قصد رزرو هتلی دارید که پیشنهاد اتاق با منظره آب دارد، به عنوان انتخا‌ب‌های اتاق برای شما امکان انتخاب آن اتاق برای شما نمایان می‌شود. با این حال، اگر اتاق با منظره اقیانوس به شما پیشنهاد نشد، احتمالا به این دلیل است که هیچ اتاقی با منظره اقیانوس برای پیشنهاد وجود ندارد. Paige T.، که در قسمت رزرو گروهی برای پنج هتل بزرگ در اورلاندو، فلوریدا کار می‌کند، می‌گوید که مردم اغلب فکر می‌کنند که می‌توانند ساحل را از هر نقطه در هتل Sunshine State فلوریدا که صدها مایل با ساحل فاصله دارد تماشا کنند. بنابراین پرسش این سوال واقعا نامعقول است.

 

چرا بخاطر اقامتم در هتل فلان مزایا را ندارم؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

مسافران در هتل‌های لوکس یا هتل‌های توریستی ممکن است از مزایایی مانند تخفیف برای فعالیت‌های خاص، حمل و نقل سریع یا نمایش‌های رایگان بهره مند شوند. مهم این است که قبل از اینکه اقامت خود را قطعی کنید مشخص کنید که اقامت‌تان شامل چه چیزهایی می‌شود و یا اینکه می‌توانید با ترش رویی و متکبرانه کارکنان هتل را برای آنچه خود نمی‌دانید مزمت کنید.

 

آیا می‌توانم اقامتم را تمدید کنم؟ حتی اگر کارمند هتل بگوید جایی وجود ندارد.

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

فقط به دلیل اینکه امشب در اتاقی قامت دارید، به این معنی نیست که شما آن اتاق را تا ابد رزرو کردید. سرپرست بخش پذیرش هتل Caela G. می‌گوید: اکثر هتل‌ها قادر نیستند اتاقی را خالی کنند، حتی اگر قبلا در آن اقامت داشته باشید. این کار تنها زمانی ممکن است که مهمان بعدی رزرو خود را لغو کند یا برای تحویل اتاق خود در آن روز نیاید. 

 

چقدر نزدیک به این منطقه توریستی مشهور هستیم؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

این موضوع بستگی به تعریف شما از “نزدیک” دارد. به این توجه نکنید که این هتل را انتخاب کرده‌اید زیرا نزدیک به منطقه توریستی بوده است زیرا تعریف شما از نزدیک ممکن است چند قدم یا حداقل یک پیاده روی کوتاه یا سوار شدن اتوبوس یا وسایل حمل و نقل عمومی باشد. Sophia B کارگزار هتلی در New Orleans می‌گوید: در حالی که بسیاری از کارکنان هتل می‌دانند که کمک به گردشگران بخشی از کار آنها است، اما مسافران را رها می‌کنند که خودشان به دنبال جواب سوالشان بروند و وابسته به دربان و راهنمای هتل نباشند.

 

چرا نرخ اتاق من با نرخ اتاق سالی تفاوت دارد؟ ما هر دو اتاق‌ها مشابه داریم.

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که نرج قیمت‌ بلیط‌های هواپیما در طول سال به طور مداوم تغییر می‌کند؟ خب، نرخ هتل نیز بنا به شرایطی متفاوت است. قیمتی که شما برای رزرو هتل پرداخت می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اینکه شما چه زمانی رزرو می‌کنید و چه کسی رزرو را انجام می‌دهد و به گفته Caela G هیچ قیمتی همیشگی نیست و ضمانت نمی‌شود. برخی از هتل‌های زنجیره‌ای مانند Marriott’s دارای مزایا و یا برنامه‌هایی هستند که بهترین قیمت را برای مشتری خود ضمانت می‌کنند.

 

چرا صبحانه به سبک آمریکایی ندارید؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

فقط به این دلیل که هتل در آمریکا است، دلیل نمی‌شود غذایی که در آن سرو می‌شود آمریکایی کلاسیک باشد. در یک رستوران چینی نباید انتظار سرو غذای مکزیکی داشته باشید، گرچه که این کار دارد مرسوم می‌شود. کوینتون مک کوی، سرپرست رستوران و بار در هتلی می‌گوید، به طور مشابه، هتل‌های خاص دارای سبک‌های متمایز هستند و به همین خاطر، نحوه ارائه خدمات آنها برای سرو غذاهای کلاسیک آمریکایی متفاوت است.

 

چرا نمی‌توانم چرخ لوازم اتاق را نگه دارم؟ من به آن نیاز دارم.

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

مطمئنا، لوازمی در هتل‌ها وجود دارد که می‌توانید از اتاق‌های هتل سرقت کنید. با این حال، نظافتچی‌های هتل اغلب دارای برنامه‌های فشرده هستند و ممکن است برای اتاق بعدی نیاز به شامپو یا حوله داشته باشند. اگر احتیاج به وسیله‌ای داشتید، ابتدا بپرسید که آیا امکانش است و یا با قسمت پذیرش هتل یا مسئولین نظافت اتاق‌های هتل مستقیم در تماس باشید و درخواست خود را بیان کنید. 

 

چرا نمی‌توانم در حال حاضر یا خیلی زود اتاقم را تحویل بگیرم (یا به اصطلاح چک این کنم)؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

هتل ها در مورد زمان ورود و خروج مسافران برنامه و زمانبدی دارند. این برنامه و زمانبندی برای کارهای نظافتچی‌ها صدق می‌کند. اگر از زمان مقرر شده زودتر به هتل برسید اتاقی که رزرو کردید ممکن است توسط مسافر قبلی آشفته و نامرتب شده باشد. Sophia B می‌گوید: “ما تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم که بهترین تجربه را در هتل داشته باشید و اتاقی تمیز و آماده در اختیارتان بگذاریم. با تمام این حرف‌ها، آیا می‌خواهید در رختخوابی بخوابید که ملحفه‌ها تمیزی ندارد؟

 

چرا هتل شما جایی برای پارک ماشین ندارد؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

به گفته Gina D مسئول پذیرش هتل، اگر هتلی می‌گوید که فقط پارکینگ برای کارمندان دارد، احتمالا به این دلیل است که پارکینگ برای مهمانان وجود ندارد که بتواند آن را تضمین کند، بنابراین، آنها این انتخاب را نمی‌گذارند. همچنین کارکنان هتل نمی‌توانند جایی را برای پارک کردن توصیه کنند که در واقع برای هتل مسئولیت شود. اگر می‌خواهید پارکینگ رایگان داشته باشید، باید هتلی را پیدا کنید که آن را ارائه می‌دهد یا جایی در خیابان هتل به شما با مسئولیت خودشان پیشنهاد کنند.

 

می‌دانم دیر وقت است، اما امکانش است آن وسیله را برایم به اتاق بیاورید؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

Ayoka B.، مسئول شب در یک هتل بزرگ در ریچموند، ویرجینیا می‌گوید: ۹۹ درصد از مواقع او به تنهایی وظیفه تحویل اتاق به مهمان‌ها، تمیز کردن لابی و قسمت‌های هتل، انجام کارهای شستشو، اطمینان از اینکه صبحانه ۶ صبح  گرم آماده است را به عهده دارد. بنابراین در حالی که او خوشحال به ارائه حوله‌های اضافی، مسواک، و غیره است اگر شما جلوی میز او بروید و از او درخواست کنید که لوازم را جمع آوری کند و برایتان بفرستد به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

 

هتل را از سایتی غیر از سایت هتل رزرو کردم و هزینه اشتباه شده است می‌توانید درستش کنید؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

جواب این سوال این است: متاسفانه نه. هتل‌ها ۱۰ تا ۳۰ درصد پورسانت به سایت‌های رزرو هتل پرداخت می‌کنند و بر میزان پولی که از مشتریان می‌گیرند هیچ نظارتی ندارند. اگر هتل خود را از سایت‌هایی مانند Expedia، Orbitz، یا Hotels.com رزرو کرده باشید و با میزان پول پرداختی خود مشکلی دارید باید مستقیم با آنها تماس بگیرید.

 

آیا حمل و نقل فرودگاهی شما ما را به مرکز شهر می‌برد؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

بسیاری از هتل‌ها خرسند هستند که امکان حمل و نقل فرودگاهی را دارند. با این حال، این وسایل نقلیه فقط برای این منظور طراحی ظاهری شده‌اند که مسافران را از هتل به فرودگاه و بالعکس منتقل کنند. اگر یکی از مسافران قصد مقصدی دیگر دارد یا باید تاکسی، یوبر یا لیفت سفارش دهد و درخواست بی معنی رساندن به مقصد مورد نظر و تغییر مسیر برای آنها را با وسیله حمل و نقل فرودگاهی را مطرح نکند.

 

چرا باید برای وای فای پول پرداخت کنیم؟

چیزهایی که نباید از کارکنان هتل بخواهید

ارائه اینترنت به ده‌ها یا صدها مهمان روزانه ارزان نیست .هتل برای گرفتن اینترنت و استفاده و تعمیر و نگهداری آن باید هزینه پرداخت کند. هزینه‌ها با افزایش یک کاربر اضافه می‌شوند، به این معنی که کسانی که می‌خواهند از اینترنت استفاده کنند، باید هزینه آن را پرداخت کنند، یا هزینه آن را به صورت کلی و با هزینه رزرو پرداخت کنند. شایان ذکر است که برخی از هتل‌ها وای فای رایگان برای مسافرانشان ارائه می‌دهند، بنابراین برای کاهش هزینه‌ها این موضوع را بپرسید.

 

منبع: rd

 

مقالات بیشتر: 

چرا هنگام بلند شدن و فرود هواپیما نباید خواب باشیم؟

رستوران گردی: فضایی خاص، غذایی خوشمزه در کافه کباب هیوا

درباره فیلم همه میدانند اصغر فرهادی

اسرار فرودگاه‌ها که نمی‌خواهند شما چیزی از آنها بدانید

چرا اکثر فرودگاه ها موکت دارند؟

 

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های علامت گذاری شده با * را باید تکمیل نمایید.



 

۱۳۹۵. تمامی حقوق برای وبسایت vinok (وینوک) محفوظ است.

عضویت در خبرنامه وینوک

در خبرنامه وینوک عضو شوید و آخرین مطالب وینوک را در ایمیل خود بخوانید